December 4, 2020
|
News

Radio killed the video stars

Radio killed the video stars

Kommersiell radio, med sine emosjonelle muligheter, har alltid hatt godt fotfeste i Norge, og etter at DAB-omleggingen fikk satt seg, er det mange store aktører som primært bruker radio for å drive preferanse i tildels sterkt konkurranseutsette kategorier.

NOSLEEPTILLBROOKLYN er medieagnostikere, noe som gjør at vi ofte anbefaler utradisjonell mediedistribusjon for å oppnå urettferdig kraft på vegne av våre kunder. Så når vi lager radio gjør vi det som med alt annet vi foretar oss. Vi deltar alltid for å vinne! Vinne oppmerksomhet for våre oppdragsgivere, vinne andeler, prøving eller økt vurdering. Hvis vi er på radio så skal lytterne legge merke til våre budskap bedre enn konkurrentenes, ja alle andre!

Derfor er det litt gøyalt at de få gangene vi faktisk gjør radio, at vi får god uttelling mot mer kjente, større og feterte aktører. Hemmeligheten er strukturerte prosesser på både strategi og ide-generering.

Her kan du høre på noen av våre radiokampanjer.

05

Check out some
defining
Moments

Arrow down icon