Har du hørt om den unge, bærekraftige og inkluderende merkevaren Jägermeister?

Jepp, du leste riktig.

De hadde noen krav

Fokus på bærekraft og gjenbruk (ikke greenwashing)

Mangfold og inkludering

Ikke lage nok en svart boks

Bruke lokale aktører

Være tro mot hva Jägermeister er og står for


Vår løsning

Vi designet et modulært system med lavest mulig klimaavtrykk og høy grad av gjenbruk. Stammen i konstruksjonen besto av stillas fra Layher som kan leies lokalt uansett hvor vi bygger. Vi utviklet et fleksibelt taksystem i moduler slik at det kan tilpasses ulike lokasjoner og størrelser. Veggene ble bygget på samme måte for å sikre maksimal gjenbruk.

For å gi liv til aktiveringen hentet vi skogen inn i konstruksjonen. Ikke plastplanter, men ekte natur fra et lokalt skogrestaureringsprosjekt i Høvåg. Her finansierte Jägermeister ryddingen av myrområder og turstier mot at materialet kunne brukes som dekor. En vinn vinn løsning.

Selv om Sørlandet har fornybar vannkraft investerte vi også i solcellepaneler og batteripakker for å drive store deler av aktiveringen. Resultatet ble en lys, åpen og inviterende møteplass som skilte seg ut på Skandinavias største strandfest.

Men det virkelige kule var hva som skjedde på innsiden

Bak den åpne, grønne og bærekraftige fasaden skjedde det ting som fikk folk til å stoppe opp, bli værende og komme tilbake igjen og igjen.

Merch-upcycling der Thomas satte sin egen kunstneriske vri på Save The Night og sprayet vintageplagg til nytt liv

Morning Social Run med Pour-Pace Running Club som samlet både festivalgjengere og lokale løpere. Helt om dagen, helt om natten

Konkurransen som ga unge DJs sin første betalte festivaljobb og en scene de sent vil glemme

Noen av Norges beste klubb-DJs som løftet stemningen til nye høyder

Pride-fest med Amnesty der vi samlet underskrifter, solgte pride-armbånd og feiret mangfoldet sammen med publikum

Resultatet

Dette ble ikke bare en pop up club på Palmesus. Det ble en Jägermeister-opplevelse som folk la merke til, snakket om og husker. Bærekraftig, inkluderende og 100 prosent tro mot merkevaren.


Vi gleder oss til å vise dere case-filme. stay tuned.