Lasse Mila går fra Opinion til NOSLEEPTILLBROOKLYN

Lasse Mila (foran) på plass i «Brooklyn», her sammen med Viktoria Stensrud og Aris Theophilakis.

Pressemelding: Det kombinerte event- og reklamebyrået NOSLEEPTILLBROOKLYN har hentet Lasse Mila som ny prosjektleder for Brand Activation der han får ansvaret for noen av byråets mest synlige leveranser.

Lasse Mila (30) melder overgang fra Opinion hvor han i over 4 år jobbet som prosjektleder og markedskoordinator på store nasjonale og internasjonale oppdragsgivere. Med ett ønske om å rendyrke mer kreative prosjekter innen eventfaget har han nå fått hendene fulle på bla Red Bull, Corona og VG.

-Lasses profil og personlighet passer perfekt inn i en omskiftelig og delvis kaotisk verden der vi hjelper ambisiøse merkevarer med å gjennomføre meget varierte virkemidler for å vinne i markedet. Hans erfaring og interesser vil styrke vår fart, organiseringen og produksjon, sier faglig ansvarlig Aris Theophilakis.

Lasses nye kolleger beskriver han som en positiv energibunt av de sjeldne og etter pappaperm er han nå på plass for fullt.

-Lasse fikk sin ilddåp i sommer da han hospiterte som prosjektleder for oss på Palmesus med ganske heftige produksjoner for Red Bull og VG, sier Viktoria Stensrud, Head of Activation i NOSLEEPTILLBROOKLYN.

-Det ble vellykket og var en utrolig sterk søknad for å si det sånn, avslutter hun.

At Mila i tillegg dømmer verdenscupen i Slopestyle, Halfpipe og Big Air som snowboarddommer og også er en habil DJ, viser at byrået har fått inn nok en person som setter pris på actionfylte hverdager.

-Jeg har fulgt med på NOSLEEPTILLBROOKLYN fra starten, og de er unike både i den måten de jobber integrert på og den porteføljen de har, her finnes alt fra mote, skjønnhet, finans, øl, eiendom, industri, oppdrett og transport, så summen av dette gjorde det lett å si ja, sier Mila.

NOSLEEPTILLBROOKLYN teller rundt 25 årsverk, hadde 50 millioner i omsetning i 2022 med pluss på bunnlinjen og har kontorer i Kristiansand og Oslo. Deres tette, men ikke eksklusive, samarbeide med Skandinavias største strandfest Palmesus, gjør at byrået ofte kan jobbe mer helhetlig og langsiktig med brand activations enn andre miljøer.