Mar 1

UNIT4

Film
Arrow down icon
UNIT4
Kunde

Unit4

Problem

UNIT4 har Norges kanskje beste app for reiseregninger og utlegg, men har veldig lav kjennskap. Dessuten sliter de med å få brukere og beslutningstakere til å engasjere seg i problematikken fordi reiseregninger er en så lite lystbetont del av hverdagen.


Avgjørende øyeblikk

NOSLEEPTILLBROOKLYN utviklet en strategi for å øke kjennskap til UNIT4 som ledende på reiseregninger. Det kreative konseptet bruker OVERMOT som innsikt, og viser brukere av UNIT4 som nå tror de kan mestre også andre og veldig kompliserte gjøremål.


Resultat

Etter bare tre uker hadde UNIT4 og den første filmen i konseptet «Det er lett å bli overmodig når du mestrer reiseregninger» fått 839.550 visninger på sosiale medier, med snitt visningstid på hele 9 sekunder, noe som er langt over snitt. I tillegg økte trafikk, forespørsler og positiv feedback.


RADIO: (1-3) 

Se flere prosjekter